Garantie en klachten



Hier vindt u meer informatie over garantie en klachten.

Wat houdt garantie in? 
Wat is de procedure bij het ontvangen van een verkeerd artikel?
Hoe werkt de klachtenprocedure?
 


Wat houdt garantie in? 

Wij willen dat ú tevreden bent met uw aankoop bij MAX-Store.nl. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u toch liever een andere maat? Geen probleem! U kunt het artikel met de originele labels en prijskaartje eraan binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Op al onze artikelen krijgt u garantie. Neem voordat u het artikel retour stuurt, contact op door een e-mail te sturen naar klantenservice@max-store.nl
Heeft u het artikel al gedragen of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet meer mogelijk. Natuurlijk mag u de kleding wel eerst passen. Bij 'ruilen en retourneren' leest u hoe u kunt ruilen of retourneren en wat retourneren kost.


Wat is de procedure bij het ontvangen van een verkeerd artikel? Wij verwerken uw bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer verkeerd gaan. Heeft u een artikel ontvangen dat u niet heeft besteld? Neem voordat u het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice via klantenservice@max-store.nl. Uiteraard zorgen wij ervoor dat u zo snel mogelijk en kosteloos het goede artikel ontvangt.


Hoe werkt de klachtenprocedure?

Heeft u een klacht over onze service? Laat het ons weten, dit kan door een e-mail te sturen naar klantenservice@max-store.nl. Wij onderzoeken uw klacht en nemen binnen een week via e-mail contact met u op.

In onze algemene voorwaarden, artikel 14- Klachtenregeling kunt u lezen welke procedure we hiervoor hanteren.